Camino de Santiago, kerékpárral - felkészülés

2017. július 16. 14:16 - Dobován Norbert

Évek óta tervben van, most megvalósulni látszik.

 A Szent Jakab zarándokút, ismertebb nevén az El Camino bizonyára sokaknak ismerős. Ősrégi zarándokút, Spanyolországon keresztül, amely Santiago de Compostela-ba vezet. Idén úgy döntöttem, lefoglalom a repülőjegyet és megteszem a közel 800 km-t, kerékpárral.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hetkoznapizarandok.blog.hu/api/trackback/id/tr1112667589

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2017.07.18. 14:10:20

most nem azért de én 45 vagyok, semmit nem sportolok, csak kapálok a kertben, de szerintem napi 80 km letekeréséhez nem kéne nagyon felkészülnöm...simán bevállalnám akár holnaptól is egy megbízható biciklivel. 80 km, az hány óra lehet, 4? max 5. akkor minden nap tudok pihenni+aludni-regenerálódni 19 órát. szerintem ez bőven elég.
süti beállítások módosítása