Minimalizmus - a kevesebb ereje 1. rész

2016. február 11. 21:27 - Dobován Norbert

Megvetted a legújabb okostelefont. Boldog vagy. És meddig? Talán egy hétig? Aztán kijön az újabb verzió és kezdődik újból a szorongás és a vágyakozás az új modell iránt. Emberek milliói élnek ebben az ördögi körben. A fogyasztás, a birtoklás és a végtelen szükségeltek kavalkádjában, ami gyötrelmessé és boldogtalanná teszi az életünket és vidám, pofonegyszerű piacot teremt az Apple, Samsung, Audi, BMW és egyéb hatalmas cégek zsebének. Mert venni, birtokolni mindenki akar. Lényegtelen mennyibe kerül, lényegtelen hogy hosszútávon boldogtalanságot okoz. Kell, kell, kell. Most.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hetkoznapizarandok.blog.hu/api/trackback/id/tr158866530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vfruzsi 2017.02.07. 17:45:58

Hihi, a ruhatár leegyszerűsítésének utolsó fázisába jutottam, a múlt héten lettem kész! Kifogytam a ruháimat, amiket nem szerettem, már tavalyelőtt elpasszoltam. Most a még használható, de már más számára nem vállalható darabok lettek az itthon hordott cuccaim, és hasonló színű darabokat vettem, pár darabot a munkahelyre, egyéb külsős megjelenésre. És kész vagyok! Azért kezdtem bele, mert azt éreztem, h teljesen felesleges tartogatni, ha nem tetszik, úgysem veszem fel! :)

Az íróasztalom itthon? Egy lámpa (este szoktam színezgetni), egy kulacs víz, laptop, ahhoz való kábel, egér.
süti beállítások módosítása