Bright Side - a te életmódváltó programod

2017. április 24. 22:59 - Dobován Norbert

A Hétköznapi Zarándok blog egyik vendégbejegyzését olvasod. - amennyiben úgy érzed te is hozzájárulnál az oldal tartalmának építéséhez, hasznos és egyedi tartalmad van, amit szeretnél megosztani a többiekkel, akkor lépj kapcsolatba velünk!

A BrightSide azt jelenti: Napos Oldal

A Nap mindig, szüntelenül sugározza tündöklő sugarait, és fénye mindenhova elér. A Nap adja az energiát minden élőlénynek a Földön, és nélküle sötétségbe borulna a világ.

Azért lett a cég neve BrightSide, mert azt a küldetést tűztem ki célul, hogy ahol megjelenik az életmódváltó program, az ott, világosságot, fejlődést, és bőséget teremtsen.

Batka Bettina vagyok, a BrightSide megálmodója, és megalapítója.

Mindig is kerestem önmagam, és azt, hogy valójában ki vagyok, mit szeretnék, mitől leszek boldog az életemben. Ehhez a kereséshez nagyon sok spirituális, önismereti, pszichológiai, motivációs könyvet elolvastam, és jártam előadásokra, tréningekre, tanfolyamra, illetve online filmek, videók nézésével is bővítettem a tudásomat. A tőlem telhető legtöbbet mindig megtettem, ahhoz, hogy a kíváncsiságomat kielégítsem, de valahogy mindig új kérdőjelek jöttek az életembe, amik boncolgatására sem időm sem pénzem nem volt, főleg, a kettő együtt szinte soha nem jelent meg.

brightside_og1.jpg

Mit szeretnél csinálni?

A munkavállalásaim elején már elkezdtem felfedezni, hogy mi az, ami biztos, hogy nem vagyok, vagy amit nem szeretnék csinálni.


Ez egy jó alap, hisz az emberek többsége úgy éli le a fele életét, hogy igazából szívesen lett volna cukrász, lovász, vagy zsonglőr egy cirkuszban, de saját magukat elbagatellizálva vontak vállat álmaikra, így maradtak a megjelölt könyvelő, szoftver fejlesztő szakmánál, vagy pultosként egy gyorsétteremben.


Csalódások akkor értek, amikor elhatároztam, hogy a saját lábamra állok, és megteremtem azokat az életkörülményeket, amikre minden fiatal vágyik: szülőltől való külön élet, autó, "biztos" munkahely, szabadság.

Tudtam, hogy mit szeretnék, csak rossz helyeken kerestem. Munkahelyektől, főnököktől, barátoktól, párkapcsolattól, szüleimtől vártam azt, hogy megmondják, mit kezdjek az életemmel, majd persze segítsenek ennek a kivitelezésében, hogy pozitív irányt vegyen az életem. Nem így lett.

Külföldi munka és a mélypont

Külföldi munkavállalásaim során, de leginkább a londoni szórólapos munkám folyamán, jutottam el a legmélyebb belső feszültséghez, mélyponthoz, és a legnagyobb felismeréshez: csak én lehetek az, aki ezt a számomra szörnyű helyzetet megváltoztatja, és egyszerűen elkezdem csinálni, azt, amit szeretnék, felelősséget vállalok magamért, az életemért, befejezem az önsajnálatot és a hárítást, hogy minden, ami velem történt, az valaki más hibája.


Így határoztam el, hogy valódi változást hozok létre magam körül, és megalapítom a BrightSide-ot, azt a helyet, amire én is vágytam: egy időben tudom fejleszteni magamat, új látásmódot kapni a sikeres élethez, annak minden területén, önismertet tanulni, és megteremteni az anyagi boldogulásomat.

Az a célom, hogy segítsem azokat az embereket, akik hozzám hasonlóan megélték a mélypontot az életükben, és konkrét változást szeretnének elérni szellemi, lelki, anyagi téren, azoknak erre könnyűszerrel legyen lehetősége.

Tudatosan lépni a fejlődés irányába

Tudom, ahhoz, hogy boldogok legyünk az élet minden területén, mindenek előtt magunkkal és a céljainkkal kell tisztában lennünk, tudatosan lépni a fejlődés irányába, leküzdeni a bennünk élő félelmeinket. Ezeknek a félelmek leküzdésében szeretnék segíteni, ezért hívtam meg olyan képzett, több év tapasztalattal rendelkező, több, különböző, jól működő módszert és technikát alkalmazó életvezetési tanácsadót, akik olyan tudással rendelkeznek, amivel különleges, egyedi értéket visznek a BrightSide életmódváltó programjain résztvevők életébe.

Akik elkezdik az életmódváltó programot megtapasztalhatják: nem, kor, vallás, nemi identitás, családi helyzet, anyagi helyzet, szimpátia, öltözködési stílus, bőrszín, szemszín, hajszín, tömegközlekedéssel, vagy autóval érkezett, vékony, magas, telt, alacsony, stb. fogalmak és jelzők nem számítanak, itt mindenki, megkülönböztetés nélkül érheti el az anyagi növekedést.

Amit számodra adhat a BrightSide életmódváltó programja, ha nyitott szívvel érkezel, az az, hogy átérezheted, és megélheted az élet napos oldalát, ahol a tudatosság és az örömökben gazdag élet számodra is elérhető és kézzelfogható.

Az élet napos oldala a jóra való törekvés, az apró örömök megélése a mindennapokban, törődés embertársaink és aziránt, ami élő, az elfogadás, a nevetés, az önzetlen szeretet, összességében, ahol jó és érdemes élni, mert ezek nélkül bizony sötétségbe borulna a világ.

Sok szeretettel várlak május 13-án az első életmódváltó programon, jelentkezési lapot és bővebb információkat a weboldalon találsz: www.brightside.co.hu

Ha szívesen fogadnál pozitív megerősítéseket, kedves gondolatokat a Facebook-on, kövesd a BrightSide Facebook oldalát: www.facebook.com/brightsidehun

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hetkoznapizarandok.blog.hu/api/trackback/id/tr9812451995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dekoninckxx 2017.04.26. 11:28:43

Szívesen lettem volna szoftverfejlesztő, de csak lovas zsonglőr lettem!
süti beállítások módosítása