Ave Fenix - albergue egy másik dimenzióban

2017. október 18. 23:08 - Dobován Norbert

hetedik nap az El Caminón

7. nap Astorga - Villafranca del Bierzo

Reggel van. mikor megébredtem, nem tudtam hol vagyok. Mi ez? Templom? Kolostor? Hol is vagyok éppen? A hetedik napon már a hetedik szálláson voltam és reggel elvesztettem a fonalat. Majd 1-2 perc múlva beugrott. Astorgában vagyok, a furcsa és hatalmas kőépületben, amely San Javier névre hallgat.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hetkoznapizarandok.blog.hu/api/trackback/id/tr6412994216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása