Az út, ahol minden és mindenki eszedbe jut

2017. október 08. 16:57 - Dobován Norbert

ötödik nap az El Caminón

És mondd, miért nem tudtad befejezni a Caminót? Leestem az ágyról...

Az ötödik nap reggelén kialvatlanul és fáradtan ébredtem. Az emeletes ágy, amelyiknek nem volt oldalkerete nem biztosított nyugodt alvást. Álmomban is arra koncentráltam, hogy ne forgolódjak túl sokat. Hogy nézne ki, ha megkérdeznék tőlem, hogy miért nem tudtam befejezni a Caminót, és a válasz az lenne: leestem az ágyról? Ezen nevettünk sokat  később Danival, amikor a nem túl biztonságos ágyakat emlegettük.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hetkoznapizarandok.blog.hu/api/trackback/id/tr9912940039

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása