7 egészséges szokás lefekvés előtt

2017. január 07. 23:54 - Dobován Norbert

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hetkoznapizarandok.blog.hu/api/trackback/id/tr10012108173

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lobellone 2017.01.09. 08:30:45

Nem nyomatékosítsuk a ködös Albionban tevékenykedő tanult emberek munkásságát két t-vel, elég nekik egy is belőle:)
britt helyett BRIT tudósok a helyes

inebhedj - szerintem 2017.01.09. 09:52:28

A 3. pont olvasása közben elaludtam...

ubu1a 2017.01.09. 12:04:41

Ezt a kék fényes dolgot már sok helyen hallottam és olvastam. Én szoktam telefonon olvasni az ágyban fekve alvás előtt. Mondjuk játékokkal nem játszom és legtöbbször nem facebookozok. Olvasni meg ugye azért javasolt. A tapasztalat az, hogy a telefon néha úgy esik ki a kezemből, hogy még a töltőig sem jut el. Szóval, valószínűleg ez sem igaz mindenkire.

LaFabrik 2018.01.10. 16:07:12

Birom az ilyen önjelölt korrektort (lobellone), aki belekapaszkodik egy kis hibába, közben neki meg a fogalmazással vannak gondjai.
süti beállítások módosítása