A fekete péntek és a piros ruhás üzletember

2016. november 25. 00:21 - Dobován Norbert

Az év egyik legszebb és legkellemesebb periódusa következik. Az ünnepek. Mindenki elégedett, boldog és kiegyensúlyozott a karácsonyi vacsoránál. Vagy mégsem? 

Ajándékok. Kinek? Mit? Mikor? Már késő. Nem tudom mit vegyek. Már megvettem. Fenébe. Elkések. Ünnepi vacsora. Család. Nem szeretem. Szeretem, de mindig veszekedés a vége. Nem szeretem. Kevin. Mármegint. Reszkessetek betörők. De megszoktam. Ez kell. Coca-Cola. Üres pénztárca. 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hetkoznapizarandok.blog.hu/api/trackback/id/tr6111996870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kommentes nikk 2016.11.25. 11:08:20

Mondjuk a zokni mindig hasznos ajándék. Megfogtam a lényeget, mi? :)
süti beállítások módosítása